Wat voor soort zending wilt u laten vervoeren? | Pallet |
---|---|
Naar wat voor soort woning gaat u verhuizen? | Rijtjeshuis |
Is er een verhuislift nodig? | Misschien |
Wilt u spullen laten inpakken door de verhuizer? | Misschien |
Aanvraagdatum | 20 september 2024 |
Omschrijving | Graag een offerte uitbrengen voor het bezorgen van een pakket van Breda naar Amsterdam. Ook willen we weten wanneer het pakket bezorgt is. |
Naam | Mevr. Vermeulen |
---|---|
Plaats | Amsterdam |
E-mailadres | mevr.vermeulen@gmail.com |
Telefoonnummer | 06 12 34 56 78 |
Wat voor soort zending wilt u laten vervoeren? | Doos |
---|---|
Naar wat voor soort woning gaat u verhuizen? | Appartement |
Is er een verhuislift nodig? | Nee |
Wilt u spullen laten inpakken door de verhuizer? | Nee |
Aanvraagdatum | 7 september 2024 |
Omschrijving | Betreft het leveren van een poststuk van ons bedrijf van een van onze klanten. Offertes liefst per email zodat we ze rustig kunnen bestuderen. |
Naam | Mr. Verbeek |
---|---|
Plaats | Zwolle |
E-mailadres | mr.verbeek@outlook.com |
Telefoonnummer | 06 87 65 43 21 |
Zodra uw account is goedgekeurd, ontvangt u inloggegevens via e-mail. U heeft daarmee toegang tot uw eigen instellingenpagina’s. Daar kunt u binnengekomen aanvragen inzien en uw adres- en inloggegevens wijzigen. Ook kunt u hier uw dag- en maandlimiet wijzigen en aangeven binnen welke regio u aanvragen wilt ontvangen.
Hoeveel aanvragen u ontvangt is afhankelijk van uw profiel. U kunt namelijk zelf een dag- en maandlimiet instellen. Bovendien kunt u aangeven binnen welke regio u aanvragen wilt ontvangen, bijvoorbeeld binnen een straal van 20 kilometer rondom Amsterdam.
Ja, wij sturen u alleen gecontroleerde aanvragen met correcte contactgegevens. Ontvangt u per ongeluk een aanvraag waarvan bijvoorbeeld het telefoonnummer niet klopt? Neem dan gerust contact met ons op.
Deelnemende bedrijven ontvangen maandelijks per e-mail een factuur. Deze factuur kunt u ook zelf inzien in uw account. Op de factuur vindt u een duidelijke specificatie van de aanvragen die u heeft ontvangen.
U kunt eenvoudig uw limiet op 0 zetten op de instellingenpagina. Vanaf dat moment ontvangt u geen aanvragen meer, tot u uw limiet weer aanpast.
"Een offerte is een uitgesproken kans om te benadrukken waarom de klant u moet inhuren."
"Ruim 35% kiest meteen voor een dienstverlener met een heldere aanbieding."
"Een offerte is meer dan alleen een lijst met prijzen, het is een visitekaartje."